Duiden wat belangrijk is.
Happiness is not something you postpone for the future; it is something you design for the present. (Jim Rohn)
Weten waar je voor staat, waar je naartoe wil. Je sterker voelen en zelfredzaam zijn. Een grotere waardering van je klanten, je medewerkers, je collega's. Daar wordt ieder mens gelukkig van. Sinds meer dan 10 jaar zetten wij ons daarvoor in. Ons logo is niet voor niets het klavertjevier, de ultieme geluksbrenger.
Onze vier ondeelbare bedrijfswaarden.
Net zoals het klavertjevier vier blaadjes heeft, hebben wij vier bedrijfswaarden, die ons helpen onze missie en visie te vervullen:
- doelgerichtheid: ernaar streven om anderen te helpen hun werk beter te doen
- effectiviteit: de eigen middelen beheren en verbeteren
- meesterschap: de eigen vaardigheden continu verbeteren, verbreden en verdiepen
- integriteit: eerlijk en onkreukbaar zijn, vertrouwensvolle en faire relaties met anderen tot stand brengen
Deze waarden vormen het kader waarbinnen wij onze dienstverlening vervullen en met onze klanten en partners omgaan.
Het klavertje vier. Meer dan zomaar symboliek.
De geschiedenis van het klavertjevier gaat terug tot ver in de middeleeuwen. De vier blaadjes staan symbool voor de perfecte eenheid: hoop, vertrouwen, liefde en geluk. Klavertjesvier worden als brengers van geluk beschouwd, omdat ze zo zeldzaam zijn.
Vandaag kan je klavertjesvier kweken. Ook meer geluk kweek je zelf, met een beetje hulp van ons.